reklama

Už ma to nebaví počúvať. Som predsa chlap!

Stále sa iba sťažujete, nič vám nie je dobré a s ničím nie ste spokojné. Prečo? DOKEDY!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (59)

Som chlap. Mám svoju hrdosťa aj svoju cenu. A už ma nebaví počúvať aký sme chladní, necitliví,nevšímajúci, nepozorní, nedostatočne milujúci, nezodpovední, a množstvoďalších prídavných mien, ktorými nás častujete.

Ach to klišé. Všetko čo sa týkamužov je soooo evil. Sme chlapi a niektoré veci k nám jednoduchopatria (a najradšej mám, keď mi ich vyčíta žena, ktorá ma ani poriadnenepozná).

Tak za prvé: Tým, že si vytiahneš tričko a ukážeš mi cecky, určitesa nezosypem. Na to, aby si ma dostala potrebuješ oveľa viac.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Za druhé. Dokedy mi budete vyčítať, keď spomeniem maminu kuchyňu? Ibasa pajediť a pritom zmákneš tak nanajvýš polievku, rizoto a ohriaťpolotovar.

Alebo keď varíme spoločne a mneto ide očividne lepšie, otvor mi pivo a radšej sa priuč, než sa zlostiťa trucovať. Keď mi navaríš chutne, buď si istá, že moju mamu užnespomeniem.

Za tretie. Áno. Ženy si vyberám AJ podľa toho ako vyzerajú. Výzor jepre mňa dôležitý minimálne tak, ako pre teba. Na to, aby si ma rajcovala sa mimusíš predsa páčiť. Čo je na tom zlé? A prečo dookola opakujete, že nič iné akokvalitný dezén nevidíme? Sami dobre viete, že to tak nie je. Aj vy poznáte, keďkrásna žena (muž) otvorí pusu a to vás mohla rovno kopnúť do va...rozskoku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Už iba konečne pochopiť, že každážena sa niekomu páči. Ideáli, akými vás (a vlastne i nás) kŕmia v časopisoch súdobré akurát tak na záchodové čítanie. Ale v posteli chcem mať človeka! Normálnuženu!

Štyri: Penis, jeho veľkosť, priemer, váha a neviem čo ešte. Načo to so mnou rozoberáte? Mne je to úplne fuk. Je ti veľký? Malí? Tak si nájdiiného. Ja to neriešim. Ak ty áno, aj tak nebudeš nikdy dlhodobo spokojná.Záleží na tom vôbec? Bujné poprsie či malé cicušky? Pramálo.

Päť: Mám rád pivo. Určite si ho nedám na rande alebo na spoločnejvečeri, ale jednoducho ho mám rád. Ja zas nerozumiem, ako do seba môžeš liaťvšetky tie farebné, presladké malinovky, od ktorých sa sprostie dva krát rýchlejšie. Tak mi ho proste neber.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Šesť: Rád sa nechávam rozmaznávať. To ale neznamená, že somlenivec, darmožráč a podobne. Ak ma miluješ, tak ti to robí radosť (avieš, že ti to oplatím).

Sedem: Aj ja som schopný romantiky. Jednoducho ma nechaj prejaviťsa. A viem, aký je rozdiel medzi pomfritkami s pivoma romantickou večerou. Ozaj, koľko kvetov si kúpila tomu svojmu?

A nakoniec osem: Mám rád sex. No a?

Ale berte ma s veeeeeeľkou rezervou.Je to iba reakcia na zopár rozhovorov a dnes časté reči. Aj keď, nejakúvýpovednú hodnotu to snáď má, nie? A páni, postavme sa do boja proti týmtoklišé. Držme sa toho, čo sme. Máme radi krásne ženy? Máme. Máme radi pivo?Máme. Tak si to zariaďme tak, aby nám tie krásne ženy nekafrali do chuti piva.Sme predsa páni tvorstva nie!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

(iba upozorňujem rýpalov,aby si skontrolovali v akej osobnej rubrike je tento článok).

Ferko Vĺčik

Ferko Vĺčik

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  ŽivotŽvástyZamilovanýFotografiaSúkromnéKultúraNezaraditelné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu